Måndagkväll ...

gick mest ut på att bara koppla av - så himla skönt.

Lilldottern hade två kompisar hemma när jag kom hem och strax därpå gick hjärtat och stordottern på träning. Lilldottern och hennes kompisar började titta på Madagaskar 2 och det blev lugnt och skönt igen.

När lilldotterns kompisar hade gått då bestämde jag och lilldottern oss för att vi skulle ha lite "spakväll" hemma. Vi gick in i duschen och fixade fötterna och tvättade varandras hår och hade det hur bra som helst - sen var det bara sängen som gällde.

Hjärtat och jag tittade på film Lakeview Terrace, med Samuel Jackson av Niel LaBute, den var helt ok men för korthuggen enligt mig. Fanns mer att berätta - man kunde göra historien mycket mycket mer än vad det vart i filmen.



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0