MMA träning idag på lunchen .. :)

shit shit shit va roligt ...

Uppvärmningen var väl det som var mest annorlunda, mycket kräl och kryp övningar. Vilket jag givetvist inte kunde göra fullt ut eftersom jag belastar min axel för mycket då - men annars så hängde jag me helt :)

Sen vart det brandmanna-grepp och kickboxning. Vi avslutade med att köra stationsträning med slagkombinationer, sparkar och hjärtat rusade i 180 hela tiden.

Riktigt roligt.

Får se om jag orkar köra ett pass ikväll oxå med L eller om jag ska avstå. Sist vi körde i torsdags så var det ju inte så farligt jobbigt så jag kan nog orka ..

Har verkligen fått igång träningslusten igen,speciellt nu när vi lagt om dagarna och jag ändå får många kvällar hemma med famliljen.

  

Det är inte hon som skrivit brev som är med på bilden *tyvärr*

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

God morgon ! Gud så hurtig du e , jag behöver ju inte träna blir trött av att läsa vad du gör , hihi

Duktig e du i alla fall tycker jag , själv får jag inte ens arslet ur vagnen för att gå en promenad!

Ha en bra fredag den 13e!! kram

2009-03-13 @ 08:24:02
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0