Nagelfix!

Har fått en tid hos T&T Nails i Jakan - mina gamla hemmatrakter - så jag ska dit och få en utbildningsbehandling, känns superbra. Istället för att betala typ 700-900 kr för en vanlig förlängning hos en egen nagelskulptör i stan eller Täby så får jag detta för 300 kr :) kan ju inte bli bättre. De är säkerligen supernogranna för att de "tränar under uppsikt" och sen tar det väl lite längre tid men det gör mig ingenting.

Så nu ska jag få fina händer och naglar igen - har varit lite naket utan nu i ca ett år....börjar nog med vanlig fransk manikyr... sen kan jag go wild and crasy senare ...

Så här såg jag ut för ca 1½ år sedan - det är Carina som gjort dessa naglar, jag gillade verkligen att gå till henne men hon bor ju för sjutton på Ekerö och orkar jag inte med ...

Uppdatering: De blev inte Jakan - fick kontakt med en tjej som jobbar med den gelén som jag vill använda på naglarna och jag fick en tid hos henne på lördag, åt både mig och H så vi kommer att gå dit bägge två samtidigt - MYS !!!



//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Va skönt!Brukar allt få fixa mina egna och det e det värsta jag vet men jag har ju allt hemma så det känns ju onödigt att bet dyrt för både material och sen gå iväg och bet dyrt:( Tack för receptet, ska jag prova det lät gott !!! kram och ha en skön dag

2009-03-25 @ 13:45:48
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0