På besök hos familjen W

Igår efter middagen åkte jag och döttrarna till familjen W för att hälsa på, de har fått sitt tredje barn för bara två månader sedan så vi ville gärna hälsa på dem nu igen när allt har lagt sig lite.

H ville genast gå ut på en promenad och snacka lite - skönt får man röra lite på sig. Vi var väl ute i en halvtimme kanske och snacka av oss en hel del. Tror att det är bland det viktigaste för H nu, få lite vuxensnack och bara få vara lite. Vi hade med oss minstingen som jag körde i deras trehjulade vagn - kändes som om jag var på fyllan för det främre hjulet var så instabilt mot vad jag är van med. Men o andra sidan så har jag ju inte dragit vagn på ca 10 år heller :).

Fixade H´s ögonbryn, både vaxa och färgade, blev riktigt bra. Mina tjejer busa me mellan och hade mysigt med störts och minst ... mellan gick och la sig undertiden vi var där och W var mest trött .. :)

H tog ett kort på mig och minstingen, han är ju så söt sen fick jag även ett lite äldre kort då minstingen har en hur cool tröja på sig som helst - dessutom ser det ut som om han sjunger med på kortet (fast han gäspar egentligen bara)





//eVis

Kommentarer
Postat av: jagosa

kul att du la in bilderna här! lilla sötnosen hos stora sötnosen...

jo det stämmer skönt att komma ut en stund och röra på sig nästan helt utan barn.. och surra lite vuxen snack sånt som man kanske inte vill dela med alla. Glömde ju vissa förlossningen har den på dvd nu. ska bara klippa lite i den oxå!! redigera lite!

ang spiralen så har jag helt bestämt mig det bli och det blir i slutet av mars no return. Har ju för fan redan mens det är helt sjukt man ska ju inte få tillbaka skiten medans man ammar men va fan inte jag!

2009-03-05 @ 08:19:02
URL: http://correchriscaspian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0