Shopping...

eller hur haha... åkte till Täby C för att hämta ut min pstav som jag ska byta ut på fredag ... förväntade mig att den skulle ligga på ca 1200 kr, men döm om min förvåning när hon säger att den kostar typ 500 kr ... :) kan det bli billigare? Jag tror inte ens att minipiller skulle hålla måttet. Jag har ju ändå denna pstav i 3 år ... så det är ju hur bra som helst att jag dessutom är nöjd med den och sätter in min "tredje" pstav visar ju faktiskt att det fungerar superbra för mig.

Gick in på Panduro och gick loss på lite berlocker och kedjor, köpte mig ett set med verktyg oxå - nu ska jag nog bara ha en låda sen är jag nöjd ... kommer fylla på smyckesgrejerna vartefter sen. Började att tillverka ett armband men det fattas en del grejer så jag måste komplettera inom snar framtid, tror annars att det kommer att bli superfint .. ska ta fota o lägga upp här sen.

Åkte hem till H och fick mina ben ytterligare vaxade, eftersom jag hade för korta hårstrån sist när jag var på skolan så fick hon inte med allt och då blir det till att göra igen ... H är duktig på sånt här så det passar ju bra. Sen fick ju vi lite tid med miniC oxå o det gör ju dagen värd allt ... puss påre

 


//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0