Skön träning och filmkväll ...

Sedan jag och L bytte träningsdagar så har det blivit mycket bättre vardagskvällar för mig. Jag är "ledig" måndag, tisdag, onsdag och fredagkvällar - ger mig och de andra mycket större frihet. Jag tränar söndagskvällar, tisdagar (lunch) och torsdagskvällar.

Så igår var jag o L iväg och tränade - skulle gå på ett konditionsaerobicspass som jag inte tidigare varit på - lätt koreografi och bra musik. SKÖNT - då kör vi!! Blev återigen svettig på underarmarna även om detta pass inte var lite avancerat som i söndags ... o vad jag hoppas att jag får "permiss" på söndag från lilldotterns badmintonturnering för att köra ett pass. Håll tummarna för mig! :)

Solade efter passet och satt i bastun o snickelesnackade en stund ... åt en apelsin och bara njöt av värmen och av att få slappna av på detta underbara sätt. Jag har läst mycket om floating på senaste tiden men jag är inte så säker på om jag skulle kunna koppla av helt och hållet ... måste nog prova någon gång.



Efter träningen satt jag o L i hennes bil utanför mig och snackade lite och så skulle hon visa hur hennes sambo hade gått o visslat i måndags - då får hon kramp i tungan! Jag har aldrig varit med om det själv och inte hon heller, det blir som en nackspärr för henne och hon har riktigt ont - det värsta är att det inte släpper. Jag säger till henne att hon måste ringa mig när hon kommer hem så jag vet att hon klarat av att köra hem utan att åka av vägen. Det har fortfarande inte släppt när hon kommer hem.  Ska snart ringa henne för att se om det är bättre idag eller om det håller i sig fortfarande ... mysko..

När jag kommer upp så berättar hjärtat att de haft en superbra träning han och stordottern så han riktigt sprudlar - jag mitt nöt orkar inte riktigt lyssna och känner efteråt hur dumt ointresserad jag var .. *förlåt* ...

Vi är alla samlade och ska se film ikväll blir det YESMAN med Jim Carry, av Peyton Reed jag skrattade massor - den är helt klart tidsenlig i sin humor och den gjorde verkligen sitt för mig. Ibland känner jag att jag skulle vilja bli en YesWomen. Helt klart värd att se !!



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0