Söndag - fotbollsmatch och badmintontunering

Hjärtat och stordottern drar iväg medans jag och lilldottern fortfarande sover för att spela match i Djursholm, de kommer hem och har även förlorat denna match. Stordottern har i alla fall fått göra mål på frispark och hon verkar inte vara lika sur som igår ändå.

Hjärtat slänger sig i sängen och jag går upp för att göra ordning något åt oss alla att äta. Lilldottern ska på badmintontunering idag och den kommer hålla på hela dagen. Jag hoppas att mina föräldrar och hjärtats föräldrar kommer för att titta så lilldottern känner sig lite extra hon oxå ...

Jag kommer att smita iväg en stund o träna med L och då kommer L´s dotter M att stanna och titta på när lilldottern spelar, nu har lilldottern sagt hela morgonen att hon är jättenervös. Jag bara hoppas att dagen går bra utan samanbrott.

Vi har haft några angående vilken kanal på tvn som ska vara på hitintill.

Återkommer me lite bilder och uppdatering om hur det går under dagen..

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0