Söndag ... ny träningsdag?

Börjde dagen med att slänga ut alla sängtäcken och kuddar från alla sängar ... alla var ute på sitt och jag var hemma och röjde järnet, plocka slängde, fixade verkligen över allt i hela lägenheten.

Sen kom de andra hem och jag började fixa lunch medans hjärtat dammsög, efter lunchen skulle jag iväg och träna.

L kom o hämtade mig och då var hennes bonusdotter med som tydligen funderar på att skaffa kort på samma ställe som oss lite av magin mellan mig och L står starkt hotad av denna intrig ... *ler* nej då... inte på fullaste allvar bara lite ...

Körde ett aerobicpass som hade aprolig koreografi,  kände att jag kunde ta i ordentligt och blev till och med svettig om armarna - det var längesedan!! Däremot så sög musiken men jaja man kan inte alltid få allt. Solade och bastade efter träningen såååå skönt...

//eVis

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad hurtig du är som tränar så svetten stänker !!

Sola, ja det är skönt......

Ha det gott

2009-03-02 @ 12:40:24
URL: http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0