Stormöte på jobbet och middag hos mor & far

Igår kom delar av avdelningen från Göteborg upp för att vi skulle ha möte och genom gång av de nya arbetsättet som kommer att gälla över världen för oss... *pjuh* men sååå roligt. Har inte träffat de flesta av dem sedan jag var på kursen i höstas och de roliga prickar de där Göteborgarna.

J o B och jag bestämde rätt tidigt för att ta en promenad på dagens slut och skvallra lite. B´s bror är med i Ocean Volvo Race och hon riktigt sprudlar när hon pratar om det. Tror att jag kanske oxå la ut lite fiskenät angående veckan i Göteborg senare i sommar när hjärtat och stordottern ska delta i Gothia Cup. Förhoppningsvis så får vi bytlåna lägenhet med antingen L´s syster T eller så J, hon verkade lite intresserad av att ha våran lägenhet i sommar en vecka:) super om det går att lösa så jue... eller hur hjärtat !

Hjärtat och tjejerna kom och hämtade mig vid Danderyd dit vi hade promenerat från jobbet och sen åkte vi över till min mor & far, har inte träffat dem på väldigt länge o nu var det dags. De var inte hemma när vi kom dit så vi startade en brasa i öppna spisen och satte oss för att vänta.

Det bjöds på fiskgratäng me lax eller lax i sås me pressad potatis, sallad och kolsyrat vatten - yummi...

Snickelesnackade massor me mamma och pappa och vi pratade om hjärtats intervju som han varit på så mysigt, vi åkte hem vid halv niotiden lagom för lilldottern att komma isäng trots händelserik vardagskväll.

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Alltid kul med roliga människor!! Hoppas du får en fin fredag! Sov sött kram :)

2009-03-06 @ 00:14:54
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0