Tisdag ...

Stordottern och jag skulle titta på film igår, hon somnade bredvid mig och jag orkade inte tjafsa. Som tur var hann stordottern gå upp en liten stund innan hjärtat kom hem. Han gillar inte att lägga sig för att sova i en varm säng ..*ler*. Lilldottern kom upp och vi tog feber, hon kissade i en burk och sen pratade vi om ifall hon skulle gå i skolan eller inte, hon är lite av en hypokondriker och blir alltid "smittad" av alla andras sjukdomar.

Det snöar för fullt när jag och lilldottern går till bussen och jag blir på riktigt dåligt humör - jag såg ju faktiskt fram emot våren och trodde den skulle komma nu. ja ja *usch*

Sitter på jobbet nu och har massor att göra men vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja.

Snart ska jag gå o träna och då kanske jag får lite nyfunnen energi efter det och har lättare att ta tag i jobbet. Håll tummarna.

//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0