Tisdagkväll

Jag kommer hem efter jobbet möter stordottern i porten och hon har ett gäng me grabbar med sig, de ska ut o träffa några till sen ska hon komma hem igen o äta lite middag. Hjärtat och lilldottern har åkt iväg och ätit, förmodligen för att låta stordottern vara ifred med sina polare .. :)

Sätter på en tvättmaskin när jag kommer in, det är helt tyst i lägenheten ....

Hjärtat och lilldottern ringer - vi åker och handlar., kommer hem och hallen är fullbelamrad med kläder och skor. Stordottern står i köket och steker korv och kokar makaroner till sitt gäng me polare, jag tycker det är helt underbart att de väljer att vara här så vi låter dem hållas ...

hjälper stordottern med hennes blogg som hon har startat - lite väl mycket info om henne själv så vi försöker förklara för henne att man ska hålla sig lagom känd på nätet *igen*

Sen blir det en tvätt till och bara softa i soffan ...

//eVis


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mysigt, ni verkar alltid ha fullt hus :)



Jag vill hemskt gärna spana in Linnéas blogg du kan väl fråga henne om jag får adressen?



Kram på er!



(Vi syns på söndag va?)

2009-03-19 @ 09:38:33
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

ja vi har nog alltid fullt hus - gillar det ! :)



Nu är den under lite uppbyggnad än så länge men så fort den är "klar" ska jag ha den som länk hos mig.



Vad är det på söndag?

2009-03-19 @ 11:27:45
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Nu kom jag på - vi ska ju på teater på söndag ... =)

2009-03-19 @ 13:01:25
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0