Torsdag

Passade utgång för jag var så förbannat trött och seg och drog med mig lilldottern till Täby C (hon var inte svårövertalad) medans hjärtat och stordottern hade träning.

Hittade en superfin tröja till hjärtat som han tittat på länge och en tröja till mig ... så nu var vi klädda ett tag till elle??

Hem o är helt slut - plockar lite och slänger mig i sängen och tittar på Sveriges värsta bilförare ... de e ta mig fan galna - att veta att det finns sånna nötter ute i trafiken gör att man inte vill åka bil nåt mer alls.

jaja när hjärtat åkt till jobbet började jag arbeta på mitt nyfunna intresse, att göra ett armband och ett halsband ...... två halvbra foton på mina första smycken ...


 





//eVis

Kommentarer
Postat av: jagosa

du har blivit utmannad kolla min blogg så hajjar du

2009-03-27 @ 19:54:58
URL: http://correchriscaspian.blogg.se/
Postat av: annika

Gud så fina smycken!! Hoppas att allt funkar bra för er och lilltjejen !!! Ha en riktigt mysig lördag i mörker, hehe kram kram

2009-03-28 @ 17:13:16
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0