Torsdag

På väg hem från jobbet tror jag att jag pratade med lilldottern i telefonen ca 5 ggr! *ler* det är helt fantastiskt hur hon ABSOLUT inte kan vara ensam, av någon anledning så klarar hon bara inte av det - hon blir rastlös efter två min.

Kommer hem och lilldotter möter upp mig vid bilen, åker till ICA Stop och köper 10 bitar sushi som vi delar på...börjar bli mer och mer besviken för varje gång jag äter sushi där. Riset är ljumet till varm och ramlar isär hela tiden, går ju inte att äta dem då.

Därifrån till Coop för att möta upp L och M vi ska "hänga" lite ikväll, kollar in gummistövlarna där, men det är inga som passar lilldottern i smaken så vi åker vidare till Skopunkten där finns det inte heller några som faller i smaken - däremot hittar jag ett par skor som jag köper.

    


Åker hem och börjar packa för mig, jag ska inte hem innan vi går ut ikväll - L kommer till mitt jobb så ska vi sitta i bastun och snickelesnacka och bara ha det bra en stund innan vi åker iväg till Sahara och möter upp resten av gänget! Ska bli så roligt...!!

Sen packade jag lilldotterns väska eftersom morfar hennes kommer och hämtar henne i eftermiddag så att hon får vara där inatt. Stordottern ska vara hos en kompis.

Läxförhör och nu är jag helt slut - går o lägger mig vid halv nio och sen sover jag redan halv tio.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0