Glutaeus Maximus

Jag måste vara otroligt otränad i glutaeus maximus eftersom varje gång jag har gått hem från jobbet så får jag en otrolig träningsvärk just där. Hrm ger mig bara ännu mer lust att träna hårdare så jag slipper få träningsvärk ... vill ju få starka muskler och klara av all sorts träning (helst utan träningsvärk) men det klart det känns ju att man gjort nytta när man får träningsvärk oxå :) så jag är lite klyven det erkänner jag villigt.

Igår fick jag testa en jacka av T som inte vill ha den längre - skulle få köpa den billigt av henne om den passa. Provade den och till min glädje så kunde jag ha den. Så nu har jag en snygg vårjacka, tack T :) den gör mig väldigt bra, känner mig som en annan tjej.

Här är en bild på jackan som jag har köpt inte världens bästa bild men jajaja o min är inte röd den är silvergrå... :)





//eVis

Kommentarer
Postat av: Therese

Du e fin i allt vännen..Kul att den passade och att du gillar den.KRAM

2009-05-05 @ 10:12:09
Postat av: eVis eVis

Tack <3 så mys att du hittade hit oxå saknar dig

2009-05-05 @ 15:39:43
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0