Halvstressig kväll...

På vägen hem från jobbet kollar jag passchemat för att extrakolla vilken tid passet börjar och tur var väl det. Passet börjar nämligen en halvtimme tidigare än jag trodde, så det blir bara till att gå hem och byta om och gå iväg till gymmet direkt. 

Lilldottern är så där nöjd över att få vara ensam men det brukar lösa sig ändå, det handlar om max en timme som hon är helt själv. Jag sticker iväg och kör mitt pass - aerobic kondition med K,  helt suveränt rolig koreografi. I slutet av passet har jag nästan lite kramkänsla i ena vaden men jag sätter i hälen mer istället så löser det sig oxå.

Kommer hem och gör mig lite äggsmörgåsar med kaviar - har ett saltsug som inte är att leka med just nu.

Lilldottern vill att jag fixar hennes hår med fyra inbakade flätor så det gör jag och sen går hon o lägger sig.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0