Jag fryser

mest hela tiden tycker jag. Sitter här med linne, tjocktröja och en ullkofta över för att jag fryser så förbannat. I morse var det paraply som gällde hela vägen till tåget. Lillldottern sprang sista biten till skolan för att slippa bli helt dyngblöt.

Jag har ryggan med gå-hem-kläderna i, har planerat att promenara min 1½ timme från jobbet idag. Eftersom jag inte kommer att kunna träna på gymmet i morgon så blir det till att träna på jobbet på lunchen istället. Sen onsdag på gymmet och kanske fredag oxå .... då får jag FM med P som jag gillar :) Söndagspasset var ju sista gången igår så det blir till att hitta någon ny ornding på tränigen.

Är inte speciellt sugen på att jobba alls men har ändå lyckats få iordning det absolut viktigaste redan - i morgon blir det bättre tag och mer struktur. Brukar vara lite slött på måndagar och speciellt idag då man har varit långledig.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0