Köpa köpa kööööpa kööööööpa

just nu har jag så mycket som jag vill göra, som jag vill köpa för att bli klar, för att göra klart för att få ett avslut för att komma vidare 

vill köpa en eller två tavelhylloratt ha kokböckerna på i köket, vill köpa en låååång lackhylla att ha alla böcker på i sovrummet, vill köpa spackel till hallen för att kunna köpa tapet för att kunna lägga nytt golv för att kunna måla taket för att kunna köpa möbler för att bli klar i hallen

vill köpa nya möbler till badrummet för att kunna få det som jag vill ha det, jag vill köpa en nyare bil för att kunna åka bekvämt till Göteborg i sommar, jag vill köpa nya träningsskor för att inte få ont i trampdynorna när jag går hem från jobbet, jag vill köpa nya cyklar till bägge döttrarna för att de börjar cykla mer än vad de gör, jag vill köpa våra resor till Åland med mor o far till hösten

jag vill jag vill jag vill jag vill

//eVis

Kommentarer
Postat av: sanna

SVAR:

Ja ,jag hoppas också att det går bra och jag tror det, man behöver ju inte heller göra många sitaps per dag för att se resultat, men sen kan man ju bara öka och öka när man kommer in i de :-)

2009-05-12 @ 16:01:05
URL: http://sannakk.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh jag är där jag med..

Jag vill kunna resa i sommar, fixa iordning massor här hemma. Men mest av allt vill jag kunna ge småsaker till min nära och kära när jag känner för det, utan att behöva räkna slantarna.. PUST!

2009-05-12 @ 17:28:39
URL: http://ullna.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo det är ju det och det måste vara jobbigt när det tar slut. Jag bor med min sambo och lägenheten är hans. Men jag vet att skulle det ta slut mellan oss en dag så kan jag alltid flytta tillbaks till mamma tills saker och ting har rett ut sig.

Det är verkligen svårt att släppa taget helt om det föflutna...



Din blogg va fin den med :)

Kramar

2009-05-12 @ 17:43:31
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh... det där känner jag igen!! Det ena projektet ger det andra.. men mest av allt vill jag har utemöbler och en grill.. och nytt golv/tapeter/lister till köket!

2009-05-12 @ 19:53:09
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0