Kvällens dag eller var det dagens kväll?!

Vet knappt längre själv när dagarna börjar eller slutar känns det som - det bara flyter på, rätt skönt iofs. Idag har det varit trögt som attans på jobbet, fått undan liiiite men inte mycket alls hehe wtf liksom har ingen ork eller lust alls.

Var och tränade m C på lunchen superskönt, träffade T och P där och de har nog ätit mycket mat för oj oj vad de har blivit stora och musklliga :O ser inte knappt bra ut ... du vet massor av överkropp och knappt några ben - påpekade det lite fint då de sprang runt i stora fluffiga byggarbyxor men det var inget de la någon större notis om *ler* bara de själva är nöjda så är ju allt bra.

Efter jobbet var det iväg på utvecklingssamtal och det gick superbra som ni kanske redan sett. Därefter körde vi stordottern på träning och sen stack jag och lilldottern till W för att fixa mina naglar. Idag vart det bara vanlig fransk eftersom jag inte vill ha något för i ögonfallande på festen. Känns som om allt just nu planeras och funderas kring denna fest - vilket förmodligen kommer att resultera i att den blir aptråkig helt enkelt. Har man för höga förväntningar så blir man ju oftast besviken. jaja ska försöka dämpa mina förväntningar *som vanligt* *ler*

Värsta i allt är att jag har inte fixat någon barnvakt tills fredag *gaaa* har missat det helt och hållet så i morgon ska jag ringa svärmor och kolla om hon vill låna mina änglar över natten *håller tummarna*. Mina egna föräldrar drar ju till Kreta på torsdag, annars hade jag bett dem.

Nu är jag sååå trött men kan nog ändå inte riktigt koppla av så jag får väl snurra runt bland tvkanalerna en stund sen ska jag försöka sova ...

Kram
//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hej gumman !! Tack det värmer!!! Skönt att höra att det funkar bättre för din lillskrutta! Skönt med grejer som funkar, då spelar det ingen roll vad det e! (nja nästan inte i alla fall,hehe) Hoppas att svärmor kan hjälpa och att festen blir kanon ( kommer hålla tummarna)!! Sov nu så gott!! kram

2009-05-06 @ 01:40:35
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: annika

Hej gumman !! Tack det värmer!!! Skönt att höra att det funkar bättre för din lillskrutta! Skönt med grejer som funkar, då spelar det ingen roll vad det e! (nja nästan inte i alla fall,hehe) Hoppas att svärmor kan hjälpa och att festen blir kanon ( kommer hålla tummarna)!! Sov nu så gott!! kram

2009-05-06 @ 01:40:38
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0