liiiite kärlek i helgen

jag och hjärtat gömde oss i vårat rum ett par timmar - tjejerna fick sitt godis och sen var det både Disneydags och Robinson på tv så vi fick vara liiiiite för oss själva och bara umgås. Innan har hjärtats tränarkollega varit här och kollat på fotboll, Hammarby - Halmstad (på tvn).

Nu har hjärtat sovit klart för dagen och ska snart åka till jobbet *stackars han* - jag har hur som helst skickat tjejerna i sängen för de har varit på varandra och bara retats hela tiden, det är väl straffet för att man har tagit sig lite egentid med kärleken.

jaja snart får jag gå o lägga mig själv och försöka somna ensam ... i morron är det match för stordottern och lilldottern har badmintonträning ...fullt ös

//eVis

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad mysigt!



SV: Fresco ligger på Grev Turegatan på Östermalm. Favoritfik :)

2009-05-24 @ 11:38:11
URL: http://www.fridafranzen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0