Mjuka upp musklerna ?!

Har fått för mig att man tränar bort träningsvärk precis som att man fortsätter trots att man har håll. Gick så ner för att köra ett litet pass i gymmet på jobbet innan lunch för att försöka mjuka upp lite muskler sen gårdagens FM pass. Gick på bandet för att få upp värmen och det är vad jag kommer att utsätta mina ben för idag, sen körde jag lite mage och armar en halvtimme.

Nu när jag har ätit lunch och känner efter så är jag inte direkt mjukare än vad jag var innan, så det blir till att stretcha kalla muskler ikväll tillsammans med stordottern som oxå behöver bli lite mjukare.

Eller har du något tips på hur man kan mjuka upp träningsvärken i benen och rumpan?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0