Näe nu jädrans

Tangerade personrekordet på vägen hem igår, solen värmde så där lagom mycket och det var helt UNDERBART att vara ute och röra på sig. Tycker det är så skönt att kunna kombinera både gymmet och sköna långa promenader.
 
När jag kom hem så hade lilldottern fått brev från sin badmintonklubb, det stod att de ville flytta upp henne i en tävlingsgrupp som ska få speciallträningar under en tid nu innan sommaren :) De skrev att hon har visat på stor talang och vilja att utvecklas och att de ville premiera det. Lilldottern blev superglad då hon såg vilka tränare som kommer att ha hand om hennes U3 grupp och kände en extra bost för sitt självförtroende – något hon definitivt behöver. Idag är hennes första träning i nya U3 gruppen.

O sist men inte minst idag kommer vår städerska och röjer av vårat hem – hon kommer att komma varannan vecka framöver och hjärtat är den som fixat kontraktet. HUR skönt är inte det då!! Ytterligare en sak att slippa bråka o tjafsa om :)
Stordottern är på Eriksdalsbadet idag och har ”friluftsdag” med sin skola …

Det går bra nu :)
 
//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

God morgon gumman! Guuud så avis jag blir , vill också ha en städerska som kommer hem då och då , men min man tror att jag kommer städa efter städerskan , hihi. Hoppas allt e bra med er alla och att det går bättre för lill tjejen nu! Själv ska jag bege mej ut på terassen och fortsätta olja in den!! Ha nu en riktigt skön dag !!kram kram

ps. vi va in till sjukan och hälsade på killen som blev geting stucken i går , hans mamma ringde igen och sa att det gick bra . Jätte gulligt , eller hur!!

2009-05-26 @ 10:11:15
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0