Nattligt underhållsarbete ...?!

När jag kommer hem efter träningen så är det ganska sent så jag sätter mig och ser på Desperata hemmafruar tillsammans med hjärtat. Efter det ska vi se ett avsnitt av Heroes, det gör vi oxå men sen slocknar jag som en klubbad säl.

Efter ett par timmars sömn vaknar jag av att jag tror mig höra ett moppegäng, orkar inte ens fundera mer och försöker somna om, tittar inte ens på klockan. Mopederna ger sig inte, nu låter det som en som står typ och slirar med motor utanför vårat fönster. Hjärtat har oxå vaknat och kan inte heller somna om - han går upp och kollar vad som händer och kommer tillbaka och säger att det är någon med motorsåg på tågvallen mitt i natten klockan är tre!?!!

Suck ... jajaja ingen sömn denna natt heller då ... hjärtat går ut i vardagsrummet och tittar på tv, jag somnar faktiskt om efter ett tag men vaknar med halsont. Va fan!!!

Näe jag ska träna på lunchen idag !!

Hoppas ni har sovit gott
 
//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0