Onsdag ...

Idag blir en hetsig dag - börjar med att tjafsa med lilldottern på morgonen. Helt klart mitt eget fel - jag tar bilen till jobbet och stannar vid lilldotterns skola en stund och vi sitter och pratar igenom det som hände hemma för 3 min sedan och är vänner när vi skiljs, så skönt att kunna göra så numera. Tidigare vart det inte bra förrän flera timmar senare och först när lilldottern kanske hade glömt allt.

Kommer till jobbet och känner att magen kurrar - jag har inte ätit någon frukost, till kafeterian och köper mig en latte och en smörgås. Möte med lunch innan idag vilket gör att det blir sen lunch idag.

Återkommer när fler timmar på dygnet har passerat

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0