Stans störta misstag kanske

men jag känner att information måste ut på något sätt - jag har blivit utestängd, avpoliterad, bortskrapad och jag vet inte vad känner mig som en fluga på bilrutan som bara ska bort för den är ivägen ser äcklig ut och skymmer synfältet...



Behöver få ut mina tankar och mina känslor men jag vill ju samtidigt inte såra någon annan, vi är ju fler om detta - så hur bär jag mig åt? Begår jag stans misstag och lägger ut allt här eller låter jag bli för att trycka ner det jag känner till hänsyn för andra?

Det är dessa saker jag fortfarande måste lära mig att ta ställning till innan jag kan känna mig helt fri, helt oberoende och självständig!

Behöver jag ha bekräftelse för mina egna tankar och åsikter sååå mycket att jag inte kan behålla dem för mig själv, det är kanske där jag raggar folk? Hrm där trillade den polleten ner - skönt, nu är det bara några till kvar.

Fast o andra sidan så har jag ju spridit mina tankar och åsikter till allmän beskådning och tolkning (här) - vill man inte så behöver man ju inte gå in (här) och läsa - det är bara att låta bli. Det är ju inte så att jag prakar på någon det jag skriver, så många är det inte som kommenterar eller läser så det är ju inte direkt till  någon hjälp haha.

Enligt min statestik så har jag som regel runt 10 läsare / dag på bloggen, varav hjärtat och jag är väl två :).

Näe bara därför så behåller jag dessa dagens tankar för mig själv - kommer kanske att lägga ut dem senare ikväll men inte nu!!

Ha en bra och trevlig kväll - hoppas den blir som du önskar

//eVis

Kommentarer
Postat av: Cissi

gör det som känns mest rätt för dig....tycker jag iaf.

2009-05-26 @ 14:30:06
URL: http://livetinyhed.blogspot.com/
Postat av: Lise-Lott

Gå på magkänsla, helt klart, och du verkar inte vara någon som behöver bekräftelse... jag tycker din blogg är bra!

2009-05-26 @ 15:07:02
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg varje dag och jag gör det för att den är bra helt enkelt !!!

Ha det gott !! Kram

2009-05-26 @ 15:50:42
Postat av: Peggy

Skriv det du känner för. Rakt av liksom... :) Jag läser din blogg & gillar den! :) Kram

2009-05-26 @ 16:46:27
Postat av: C

De e så att vi ska flytta, ja å min mamma, så hon ska (äntligen) dumpa sin sambo som har alzheimers... Men tyvärr så när vi skaffade min hund för tre år sen så tänkte inte min mamma sej för å lät sambon lämna alla uppgifter till uppfödaren så hon skrev honom som ägare. + att han tog dom 8000kronorna som hon kostade av pengarna som han egentligen skulle använda för att betala sitt lån (å nej personen i fråga vet inte vad "ekonomi" e, tror att de e ngt man äter med kniv&gaffel typ...).



Å saken e den att han hela tiden säger att det e hans hund trots att hon köptes åt mig som födelsedagspresent. Och han e inte ens kapabel till att ta hand om henne av flera själ bla hans ekonomi, alzheimers, att han misshandlar henne & att han inte ens vet hur en hund ska skötas (idioten vet inte ens att lök elr choklad är giftigt för hundar! >_<). Å ja befarar att de inte alls går att lösa ifall ja inte får henne direkt, Sveriges sk rättsväsen å lagar funkar inte i praktiken vilket ja även innan har upplevt.... än mindre när de kmr till misshandel, av vare sej människor elr djur för den delen....



Sry, blev lite långt svar men du fråga ju... ^^'

Postat av: eVis eVis

Cissi - hrm jag vet, lyckas bli svarta fåret jämt bara o det känns så där. Men är man annorlunda så är man, eller?



Lise-Lott - men magkänslan bråkar ju med mig .. ler



Anonym - tack, blev grymt nyfiken på vem du är !!!



Peggy - kan du inte börja blogga igen så jag får läsa om någon anna som "ställer till det jämt" ler retsamt



2009-05-27 @ 09:49:22
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Peggy

Jag ska.. Mitt liv är fanimej såpa....de luxe :) Har träffat en ny pojke i alla fall.. Mer skvaller kommer.. ler

2009-05-27 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0