Ulrika Gabriel - Inspiratör

Hittade en text (ett stycke som säger allt) hos Ulrika som jag måste få delge er andra ...


Genom att inte acceptera att du kan misslyckas, utan istället hela tiden acceptera att förutsättningar ändras på vägen och dessutom att hitta nya alternativa lösningar när så behövs, så har du alla möjligheter i världen att LYCKAS!


ÅÅÅåååå så den meningen talar just till mig just nu...det är inte fel att ha flera dörrar öppna, det är inte fel att se alternativen som passar mig även om de inte passar alla andra. Vi är inga modeller som är skapta i en och samma form och dessutom så formas vi om hela tiden, vi är som lera som aldrig stelnar och glad för det är jag.

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0