Va enkelt men ändå sååå roligt

I går på eftermiddagen så frågade A ifall vi skulle köra cirkelträningen efter jobbet, jag hakade på och som tur är så har jag ju alltid en uppsättning träningskläder på jobbet för just sånna här tillfällen.

Passet var superroligt och superhärligt - jobbigt men lagom för att man skulle hinna hämta andan och känna att man orkar köra på i lite mer än medelfart *skönt*, instruktören var samma kille som höll det brottnings MMA pass som jag gick på tidigare i vår och han är väldigt inne på brottningsfys och det gör ju att man får träna muskler som man tidigare inte är van vid att träna :)

Efter det åkte jag in och träffade A på Friday´s, såååå härligt, det bra vädret hade stuckit men det var inte kallt eller så. Där satt de ett gammalt arbetslag från Danderyd och jag *ler* beställde in lite mat och en latte efter och njöt av att bara få känna pulsen i stan.



Körde hem A och sen åkte jag hem till min egen familj, var hemma runt nio och det var skönt att det inte blev allt för sent - det blev en lagom lång dag så jag somnade rätt enkelt när jag luta huvudet mot kudden.

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Va mysigt , skönt att kunna göra nåt själv i bland!!! Hoppas du får en bra dag gumman!! kram kram

2009-05-27 @ 10:35:44
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0