VårdCentralen

Har så ont i foten så att i morse när vi gick till bussen, jag och lilldottern, var jag tvungen att stanna vartfemte steg - tillslut frågade lilldottern om vi inte skulle ta bilen istället, näe sa jag och fortsatte.  När jag stannade nästa gång fråga hon om hon skulle ringa ambulansen, haha. Jag svettades av smärtan och det är ju frustrerande att inte kunna gå. Har suttit still så mycket det går på jobbet men nu har tom kollegerna sagt åt mig att söka upp VC.

Täby VårdCentral är nog den bästa som finns (enligt mig). Ringde 11:25,  hamnade hos den automatiska telefonrösten som fråga vad jag ville, knappade in mitt telefonnummer och fick till svar att jag skulle bli uppringd ca 11:30 och blir det - får en tid 13:30 för att besöka läkare E.H. SKÖNT ...

Hjärtat kommer och hämtar mig på jobbet eftersom det blir svårt att gå till bussen på foten - hoppas att jag får veta vad allt beror på och att jag slipper smärtan. Tänker inte göra samma misstag som jag gjorde med axeln och försöka leva med smärtan och hoppas att det går över.

Försöke komma underfund med varför jag har fått ont - inget som smällde till under träningen igår men jag kände smärta efter träningen men inte så här ... Där femman är - fast lite längre upp och ut på kanten ....där har jag ont,

 


//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Tack för tipsen gumman! Listor skriver jag men så glömmer jag listorna eller skrivit på fel lista hihi

Ja jag vet att jag ska låta det rinna av mej och 99 ggr av 100 gör jag det men sen den 100e så blir det för mycket! Hoppas du får hjälp med din fot nu så du kan fortsätta att gå och träna så duktigt som du gör! Vanligt fel i hälen e faktiskt hälsporre men det enda jag vet att dom gör är att man måste ha ett mjukt inlägg i skorna för hälen , det e nåt med dom stöt dämpande kuddarna i hälen som blivit knaas typ . i vilket fall som helst lycka till!! kram kram

2009-05-27 @ 12:54:26
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0