601

Måndag morgon - orkar knappt gå upp ur sängen, men jag vet att jag har en del på jobbet som väntar *skönt* kommer så upp och sticker iväg. Första gången på länge som jag och lilldottern har sällskap den bit vi kan ha det, hon klagar på att hon mår lite illa men jag förklarar att det går nog över under dagen. Hon har just ätit lite frukost, ibland tror jag att det blir för lite till frukost och att det gör att hon mår illa. Lilldottern är nämligen en skalman i miniatyr, har egen ät-o-sova-klocka ...

Kommer till jobbet - systemet ligger nere, jaha - bara för att jag har liiite att göra idag eller :)

Lilldottern ringer - hon håller på att kräkas så hon vill att jag ska komma o hämta. Åker och hämtar hem henne och nu sitter hon och tittar på film i soffan med hinken bredvid sig, än så länge har det bara kommit lite väl mycket saliv och en del sura uppstötningar. Det blir rostat bröd och the under dagen och sen till middag fisk och ris ...

Det var den måndagen :)

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hihi kul nästan jämt!! Själv har även jag fått hem lillskrot som har ont i sin fot och oroar sej över att hon fått en bakterie infektion i skelettet igen så det lutar åt ett akutbesök för att lugna henne.

Det är inte lätt att ha små drama queens, hihi

Hoppas din skrutta kryar på sej så hörs vi sen!!

kram på dej och ha en så bra dag som det går!!

2009-11-23 @ 13:15:49
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Anna W

Vi har haft samma "syndrom" här hemma med jämna mellanrum... Jag har inte kunnat hitta någon gemensam nämnare vid de tillfällen det inträffat heller, men det blir allt mer sällan numera

2009-11-24 @ 00:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0