585

Det har hänt en hel del i helgen ... vi har varit me vänner och haft trelivgt både fredag, lördag och söndag. Lilldottern har gått bus eller godis, så även stordottern - men jag tror att de mest busade .... Vi yhar spelat spel och tittat på fotboll.

Höstlovet är slut och tjejerna var superduktiga och kom upp helt själva på morron - till skillnad från deras gamla mor som tog lite sovmorgon.

Det nya barbordet är monterat och på plats, spaklat väggen en gång och ska göra så en gång till och sen måla. Två av fyra stolar är monterade så jag har att roa mig med i morgon för ikväll ska jag till Virge och få mina naglar fixade! *avkoppling*

Igår var vi och firade hjärtats bror som har fyllt år - han var ovanligt glad måste jag få tillstå, han är annars en man som man märker direkt på om han inte är glad eller inte mår så himla bra, så det var glädjande och supertrevligt att se honom så glad.

Vad har ni gjort i helgen?!

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0