596

idag är det 1 månad och 3 dagar kvar tills ljuset åter börjar komma till oss ... detta ständiga regnande och mörker gör mig så låg. Idag är det hyfsat fint väder ute, det är lite blå himell som man skymtar mellan alla moln men framförallt så regnar det inte (än).

Det är oxå bara 36 dagar kvar till julafton!?

har ni köpt alla julklappar klart?

Jag har inte det kan jag lätt säga - vi har så många som fyller år nu oxå - så det är liksom det som kommer lite före än så länge, men jag har tänkt ut de flesta julklappar i alla fall :)

men vart är snön - den får gärna komma, men det gör den nog inte så länge det är +10 grader om dagarna ...

jaja
suck

Kram på er !!

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0