597

Om någon skulle fråga mig idag hur min dag har varit så skulle jag ha svarat med att göra en rörelse som innebär att stoppa två fingrar i halsen vilket skulle betyda att det har varit skit-tråkigt-medelmåttigt-lagom-curling-äckligt!

Usch vad jag ogillar att det regnar! Usch vad jag ogillar att inte träna mig svettig och skakig i kroppen! Usch vad jag ogillar att bara göra saker för andras skull! Usch vad jag ogillar att jag är så JÄVLA GNÄLLIG!!!

Idag har hjärtat haft en bra dag - sovit länge efter en natts jobb, vaknat fixat lite bra praktiska saker åt mig :) *tack älskling*, haft en bra träning trots oväder, fått tid för en intervju till ett jobb som han dessutom är intresserad av, ätit middag som jag lagat åt honom, tagit med sig lotter och kakor till jobbet som jag har tagit hem för att sälja åt stordotterns Barcelona resa ... shit nu lät det som om jag börja gnälla igen ....

Vilken tur att det vankas lite fest och fart snart - livet måste livas upp lite mer känner jag. Nästa vecka är sista veckan av rehabträning sen ska jag köra igång utav bara helvete - slita ut mig själv igen O_O



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0