603

Idag åkte lilldottern till ishallen för att åka skridskor på "elevens val" själv - en buss och väska med skridskor och hjälm med sig. Hon fixa det galant och nästan tyckte jag var jobbig som ringde och fråga hur det gick innan hon hade gått av bussen.

Själv sitter jag på jobbet och känner att jag inte sovit mycket alls natten till idag.

Morgonen började så där bra - hjärtat fyller år och jag har missat att köpa presenten (som måste köpas dagtid) sen så missade vi dessutom att gå in me frukost och sjunga för honom oxå .... vi är hemska !! Det var inte det att jag inte mindes att han fyller år utan mer att jag inte ville störa honom för han sov heller inte så bra i natt ... hrm

Vi sjöng för honom i alla fall lite senare och pussades lite så jag tror han är på ganska bra humör trots vår tabbe på morgonen.  Annars blir det inte så mycket firande idag, mer på lördag :)

Idag kommer Anna hem från Turkiet - ska blir så skönt att få träffa henne igen, har ju saknat henne så ofantligt mycket. Det är konstigt hur mycket man märkar att man tycker om någon när den väl inte finns där i närheten som annars har varit en sån självklarthet varje dag i princip. Hon kommer till jobbet på tisdag tror jag innan det kommer hon nog att ha fullt upp att bara "landa" hemma i Svedala igen.

Hur ser er lillördag ut?

//eVis

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Jag älskar er mest i hela världen iaf...puss



//Hjärtat

2009-11-25 @ 08:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0