605

Igår var en minst sagt superproduktiv dag - massor gjort på jobbet :) och sen hem för att fortsätta där.

Bytte gardiner i tre fönster och ska fortsätta i de andra fönstrena idag, ska hänga upp julstjärnor ikväll oxå. Sen när jag hade gjort det så drog jag iväg och köpte present till hjärtat och vin för kvällen, därifrån iväg för att fixa mina naglar. Här är resultatet ... fortfarande supernöjd med min nageltjej!!
Du hittar henne här
Yes 4 Beauty

  

Det vart presentkort på 55 min massage och en spikmatta i present till hjärtat ...



En bra dag :)

//eVis


Kommentarer
Postat av: P

Ååå vilka fina naglar.. Jag vill åxå ha! Jag ska fixa adventsfint i helgen och bara mysa. Hoppas du åxå får en skön helg! Stackars dina små förresten som fick ont efter sprutan, det fick jag med, det tog ca 5 dagar innan det var borta. Massa kram! :)

2009-11-27 @ 07:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0