607

ja vad ska man säga - helgen var härlig, rolig och fartfylld. Tack superfina tonårstjejer som hjälpte mig på lördagen med att fixa inför festen :)

Lilldottern o jag var ju uppe med tuppen i lördags för att åka till Skogås på Gåsfjädern 09, det skulle bli tre matcher minst och lilldottern förlorade två och vann en - inget slutspel på söndagen. Ganska skönt faktiskt då kunde jag slappna av på lördagskvällen utan att behöva fundera på att gå upp i ottan på söndagen.

Gästerna kom i strö och stannade väldigt olika länge - de flesta längre än förväntat vilket var jätte roligt. Hjärtat fick en del bra och roliga presenter så han vart väldigt nöjd han oxå. Ni som inte kom - ni missade nåt :) !!

Söndagen gick åt till att städa undan från festen och sova ut - på eftermiddagen skulle jag i alla fall ut i mjölkdimman och titta när stordottern spelade match. Gick så där ... oavgjort så en poäng var i alla fall.  Lilldottern var i badhallen tillsammans med kompis - tror vi kommer att köpa en väldigt bra julklapp till henne i år :)

Hur var er helg?

//eVis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0