Hata parkeringsautomater!!!

Idag skjutsade jag lilldottern till skolan och måste hämta henne där senare igen, så jag tog bilen till jobbet helt enkelt. Det värsta är inte att det inte finns parkeringsplatser (som borde vara det största problemet) utan det är att automaten som man ska ticka i pengar tar bara femmor och tior, inte kort och inte ens enkronor!! Hur omöjligt blir det inte ... vem fan sparar på femmor och tior menar jag!

Har pratat med parkeringsbolaget som har hand om auotmaten förut och de säger att det är bostadsrättsföreningen som har parkeringen som vägrar att betala för en ny mordernare automat och därför får vi dras med denna JAG BOR INTE DÄR- jag jobbar där ... skitförening!!

Så nu måste jag på med jackan, gå flera hundra meter i snålblåsten och lägga i mer pengar i automaten eftersom jag bara hade en femma - först måste jag så klart växla ... *suck*

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0