Livet på paus?

Just nu känns det som om mitt liv är på paus.

Det är alla andra som räknas och jag finns bara där ... hjärtat som har blivit varslad sedan skrivit på papper om uppsägning och nu börjat leta nytt jobb.

Lilldottern som behöver hämtas och lämnas igen, som när de var små och gick på dagis ...

Stordottern hankar sig fram och behöver lite handfast vägledning nån gång i veckan med några ord som får henne på rätt tankar och vägar igen...och ibland fast bara ibland får man en sån där kram som man längtat efter men inte längre bara kan "ta" ... *suck*



Hrm - nästa vecka, nästa vecka då ska jag leva igen, mitt träningsliv på sidan av vårat gemensamma liv. Träna, träna, träna, träna ... bara jag får träna så mår jag JÄTTEBRA ... har fixat så jag ska få sjukgymnastik av jobbgymmets instruktör... *tummen upp*


jävla sten

jävla grop

jävla fot



//eVis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0