Sjukgymnastik !

Så har man varit på jobbets gym, träffat nya instruktören Tim som även gett mig massa övningar som jag ska göra på balansplatta bland annat. Sen gick han igenom gymmet i övrigt med mig eftersom han inte tycker jag ska delta i Cirketräningen eller boxningen på ett tag. Han gav mig massor med bra övningar som jag inte visste om och som jag måste testa snarast :)



I morgonkväll ska jag dessutom ut och gå med M, blir antingen sjön runt eller Enstaspåret - ska bli skönt att komma igång igen !!! Har verkligen hatat att inte kunnat träna. Nu får jag hitta andra vägar så länge bara ... ett tag framöver ...

Hur går det för dig och din träning ... ?

//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Min träning ligger i typ vintervila.... Men ska börja gå ut och gå i alla fall. Stavar är bra! :)

2009-11-11 @ 07:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0