561

Tror tyvärr att jag kommer att skriva antalet inlägg som är gjorda i bloggen som rubrik i fortsättningen ... Jag har alldels för dålig fantasi ibland så när den tryter då blir det ett nr som rubrik helt enkelt ! :)

Igår var det en hektisk dag med massor av nyttiga saker som blev gjorda. Först hem, plocka upp stordottern som behövde skjuts till träningen, hämta paket på Coop - till lilldotterns träning, tittade på den i en kvart. Sen fort vidare med stordottern till hennes träning och sen skjutsa hem lilldotterns kompis som varit med på hennes träning.... pjuh... nu börjar jag lugna ner mig. Snabbt in på Donken köpte en kaffe och en burgare till lilldottern, vidare till de olika butikerna som kan tänkas erbjuda jackor. Hittade en på Intersport som vi hängde undan och så vidare till nästa och nästa och nästa. Tillbaka till Intersport och köper jackan! :)

Den ser lite orange ut men den är KLARRÖD :)


Till Willys och handlar lite mjölk och annat jox, hämta upp stordottern från hennes träning, hämta pizza och sen hem. Äter middag tillsammans allihopa idag oxå :)

Slänger mig i sängen och kopplar av efter att ha umgåtts lite med tjejerna och sett till så att de duschar bägge två.

Nu när jag skriver ner det så känns det inte som så mycket men fasiken vad jag var uppjagad när jag kom hem och kunde andas ut.

Vad gjorde ni igår?

Idag blir det boxning hoppas jag - förutsatt att inte hjärtat blir helt knäckt av sitt möte med sina chefer i eftermiddag. Håll tummarna för hjärtat !!
//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Jag tycker det låter hektiskt värre.. :) Själv jobbade jag som vanligt sent, och sen blev det väl inte så mycket annat gjort tyvärr. I morgon är det ju äntligen fredag i alla fall, ska bli så himla himla skönt! Vad ska du hitta på i helgen? Kram//P

2009-10-08 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0