568

Boxades i gårkväll, efter jobbet. Skönt som attans - men nu börjar det nästan bli för lätt efteråt. Under själva passet är jag trött och musklerna producerar massor av mjölksyra men efter passet är jag som så lätt ... skulle nog kunna gå ett pass till eller åtminstone ett halvt pass till direkt efter. Hrm ska jag behöva byta träningspass ett tag för att träna lite andra muskler igen?! Har kroppen vant sig vid detta redan?!

Hjärtat hämtar mig på jobbet - vi har smsat massor under dagen, lite kärleksbekymer som har pratats om på det sätt som fungerar för oss bäst - skriftligen. Vi har en tendens att annars avbryta varandra och sen är det fullt bråk. Detta är mer sansat och bägge får sagt det man vill, vilket oftast ger bästa resultat. Tur att man hittar olika vägar i livet som fungerar, speciellt om de funkar för bägge dessutom :)

Hemma så har jag bägge döttrarna hemma. Jag äter lite middag och uppdaterar mig om hur tjejernas dagar har varit - det kommer fram att lilldottern, F och J har varit "jagade" av två killar i området och tjejernas försvar blev inte det bästa sättet för att hålla killarna på avstånd. Killarna är modiga och kommer till hjärtat och berättar vad som hänt varvid han inte försvarar tjejernas beteende men samtidigt förklarar att killarna nog skulle ha lyssnat på tjejerna och inte följt efter. Sen frågar han även om killarna har varit och pratat med de andra tjejernas föräldrar, men det har dem ju inte, men skulle det sa dem...*så söta*

En eloge till hjärtat som höll sig lugn och sansad och fick fram ett bra budskap till killarna.

Efter att jag har ätit så lägger jag mig och hjärtat i sängen och pratar vidare om det som sagts via sms under dagen - kommer fram till massor av bra saker och sen helt plötsligt så är bägge döttrarna i sängen oxå. Vi tittar på inlåst tillsammans alla fyra och sen är det dags för lilldottern att hoppa i säng.

Så var den dagen slut - vad gjorde du?

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Hej gumman, Skönt med ett bra avslut på dan!!! Här hemma hände inte mycket i går men jag fick på mina nya vinter däck!!! Hoppas att du får en bra fredag och en skön helg!! ( själv ska jag jobba hela helgen, bara grynings pass typ 04,30 o. 05,00 men ledig i dag) kram kram

2009-10-16 @ 09:39:42
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0