570

Helgen har varit hektisk - riktigt tung faktiskt!

Lördag upp kl:06:00 för att väcka tjejerna, äta frukost och se till att allt är packat för avresa mot Västerås och McDonalds Cup i ösregnet. Som tur är så ju närmre Västerås vi kommer desto ljusare och klarare blir det. Väl framme så är det svinkallt och blåser satan.... De spelar tre matcher och ligger lika med ett annat lag som har åkt därifrån och det innebär enligt mig WO för våra tjejer. Tävlignsledningen hittar på att det ska bli straffar på morgonen efter som avgör och sen åker vi hem. Familjen E har ordnat med middag och vi blir upphämtade av P vid halvsju, då har vi hunnit slänga av oss ler-åker-kläderna och tagit en t-rkdusch. Får en god stark värmande gryta och massor av annat mysgott, blir halvsent och sen hem med taxi.

Söndag lilldottern och jag får sovmorgon medans hjärtat och stordottern är uppe samma tid som igår för att återvända till Västerås. Lilldottern och jag ska på hennes KM och vara där hela dagen. Hon "kickar ass" med alla utom en tjej i klubben vilket gör att hon får silverplatsen! och då spelade hon mot dem som var 3 år äldre ... :) Vi får oxå veta att hon har blivit uttagen till U13 mix lagets seriematcher senare i höst. hihi går bra för henne i badminton - så himla kul.

Åker direkt till barnens kusin S för att fira hennes födelsedag som är på onsdag - hon är gravid och börjar få mage som man gärna vill klappa på. Träffar lite släkt men måste dra hemåt eftersom vi inte ätit någon middag.  Väl hemma däckar jag totalt och känner mig som en klubbad säl.

Vad har du gjort i helgen?

//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0