573

Cirkelträningen gick halvbra, har tydligen sträckt mig i söndags när jag värmde upp lilldottern, så det var svårt att ta ut rörelserna helt. Men det är hur som helst riktigt skönt att köra slut på sig så gott det går. Idag stod dessutom Christian och passa på mig vid en del stationer och puschade på extra hårt :)

Dessvärre så blir det inge bus som jag skrev tidigare, har nämligen fått veta att chefen inte kommer vara chef så länge till, vilket kom som en chock och gjorde oss alla på gruppen väldigt ledsna.

Nu e jag på väg hem för att äta lite middag och softa med familjen. Både lilldottern och hjärtat har varit hemma och sjuka idag så vi får väl se hur pigga de e...



//eVis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0