575

Det är inte så mycket att säga om den här dagen. Jag har sovit, haft foten högt, sovit igen, ätit lite lunch och då gick jag faktiskt till köket utan kryckor och tillbaka till sängen utan kryckor. Det gick bra men jag flåsade och var helt slut, svettig och sov i en halvtimme efteråt ...HERREGUD - det är som om jag vore helt slut på krafter. Har i alla fall inte ätit några smärtlindrande idag, tycker inte om att behöva det alls så jag är rätt lycklig över att slippa det.

Så här ser foten ut idag, svullnaden har spridit sig och foten är tjock över hela foten och inte bara i vristen, det har blivit lite blånad under knölen annars är det faktiskt ok



Vad har ni gjort idag?

//eVis

Kommentarer
Postat av: Anna W

Vicka på tårna och försök att flexa med foten för att få ner svullnaden så fort som möjligt!

2009-10-23 @ 00:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0