581

Kom hem från jobbet - fixade middagen. Äggpanerad fisk med ris och salsasås - jag måste lära mig att krydda ordentligt när det kommer till fisk, jag är alldeles för feg och resultatet är smaklös fisk .. så där kul.

Efter middagen åker vi och hämtar stordotterns kompis L och sen möter vi upp H och C vid Statoil, vi ska till Kista och klippa oss på ZAX ...

Lilldottern och C springer omkring i Kista C som två vettvillingar och känner sig stora :) Stordottern blir supersnygg igen och H och jag blir oxå tjusiga :) Innan har vi suttit på fiket som gör de godaste cafelatte i hela Kista C, måste kolla vad det heter nästa gång för de är verkligen bäst på cafelatte!!

Efter klippningen åker vi och lämnar lilldottern hos hennes kompis L, hon ska sova över där och ha det mysigt. Vi andra åker hem till mig och jag och H färgar varandras hår ... jag måste hitta någon bra fuktgivare till mina toppar - har du några tips?

När H o C har åkt hem blir det film och sen go natt ... hjärtat har snöat in på Johan Falk filmerna och idag var det GSI som visades ... Det är svensk action, blir inte bättre än så här... inga budskap, inga baktankar men en massa försök till att vara cool ... hrm inte Beck, inte Wallander utan Johan Falk ... tycker si så där ... gillar Beck och Wallander mer faktikst ...



//eVis

Kommentarer
Postat av: Niclas

Förutom att Johan Falk filmerna är mer verklighets trogna än Beck och tjocka feta Wallander..:-)

2009-10-28 @ 13:40:56
Postat av: eVis eVis

määää Johan Falk är en USA-action-wannabe-kopia-skjuta-för-mitt-land-fy-film

2009-10-28 @ 16:38:51
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0