AW

Så var det dags för den aw som vi så länge har försökt att få till. Vår tidigare kollega A som har varit två vändor i NY var äntligen hemma och kunde ära oss med sin närvaro :). Vi gick till kvarterskrogen och det blev två glas rött och en Cesarsallad.

När jag kom hem hade hjärtat hyrt en film som vi såg efter att jag fått se på Arga Snickaren, han är sååå bra! Äntligen någon som förstår sig på att det är organisation och struktur som måste läras ut mer än just att bygga och förändra - sånt kan de flesta läsa sig till på något sätt idag.



Sen vart det då Johan Falk igen ... *suck* idag var det Vapenbröder som var på DVDn ... ja vad ska jag säga, det är svensk action som försöker vara bättre än vad den är ... Jakob Eklund har dessutom lagt till med någon släpande jobbig dialekt som gör honom nästintill enerverande, vi måste se någon annan film snart så jag slipper tänka på det :@



Vad gjorde ni igår?

//eVis

Kommentarer
Postat av: annika

Jag har inte provat snus för det funkar inte när jag jobbar, det syns för mycket!! Kul att lyckats vara rökfri så länge . Sist jag slutade så hade jag haft uppehåll i nästan ett år då helvetet brakade loss med Felicia och då var det kört igen. Ja jag vet dåliga ursäkter men det bara blev så!! ha en bra dag!!! Har faktiskt inte rökt mer än 3 cigg sen i morse så lite har jag lyckats dra ner nu innan jag sätter ett datum !kram kram

2009-10-29 @ 13:54:11
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: annika

oki oki humman!!:)

2009-10-29 @ 17:14:24
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0