Crappigaste dagen på länge

...men har ändå varit både produktiv och tränat på kvällen!

I morgon ska jag och hjärtat till skolpsykologen för att få höra vad som är tänkt för lilldottern i framtiden - det är verkligen dags nu.

Andra som oxå behöver ta lite proffshjälp - GÖR det NU  ... !!! blir alldeles för jobbigt för omgivningen annars ... om en månad ska det finnas en plan som ska hjälpa denna familj som jag ingår i... förhoppningsvis som hjälper alla på alla sätt och vis.

Var hem till mor och far och tankade lite kärlek - de har längtat efter oss och även stordottern som ständigt är upptagen och inte träffat sin mormor och morfar på länge, men de förstår så det finns inga hardfeelings .. skönt. Skönt för mig att få träffa dem hur som helst - ibland glömmer man att man behöver sina föräldrar rent mentalt så även som rent fysiskt. Det räcker inte bara med email och sms helt enkelt!

Har din dag varit crappig eller rent av bra?!

ps jag tror inte att jag kommer kunna blogga på jobbet längre eller så var det bara nåt skit idag ... det visar sig ds

Puss

//eVis

Kommentarer
Postat av: lena Franzén

Det låter jobbigt för er. Jag hoppas verkligen att allt kommer att lösa sig till det bättre för er alla, vad det än är.

Kram Lena

2009-10-14 @ 09:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0