...

Hittade på en del praktiska saker igår för att underlätta framöver ett tag hemma. Fixade en matlista för två veckor framöver, fyllde i allt som inte var iskrivet i kalendern för månaden ut och bestämde att jag skulle laga mat till middag.

Det blev räkpaj som kvällstugg. Hjärtat och stordottern stack iväg på träning när jag kom hem och sen lagade jag och lilldottern pajen som vi åt då de andra kom hem - så en middag tillsammans igen :)

Pratade med mamma på telefon - hon hade haft en bra och lite väl händelserik helg tyckte hon men bara på ett positivt sätt. Pappa har varit på landet själv och fixat med golvet och det hade gått över förväntan.  Bror skulle ha varit md honom men han stannade hemma med sin sambo som hade fått kristallfel på öronen och var konstant sjösjuk, stackare det händer nåt med henne hela tiden just nu känns det som. Håller tummarna på att detta är det sista ...

Slängde mig i säng efter middagen och fick dunderont i huvudet - hade det på dagen oxå men då botade jag det med tabletter och så fick jag även göra på kvällen. Slockande som en klubbad säl efter Anna Anka och sov läääänge på morgonen oxå - tog sovmorgon i 20 min.

Men nu är jag på jobbet igen och hoppas på att hitta lite produktivitet i mig själv och komma loss och köra stenhårt!

I eftermiddag blir det Cirkelträning, så jag måste fylla på vätskedipåerna ordentligt under dagen.

//eVis

Kommentarer
Postat av: Anna W

Har ni nåt gym på jobbet eller?

Jag fattar inte hur du hinner med all träning - men det är väl som allt annat en fråga om prioritering!

2009-10-07 @ 00:03:24
Postat av: eVis eVis

japp jag har som skrivet i nästa inlägg Stans bästa arbetsplats (tror jag) :)!!



Vi har gym, med pass minst tre ggr om dagen, frukost - lunch - efter arbetstid, och sen finns det fria vikter och lilte maskriner.



Men jag kan säga att det ändå handlar om prioteringar för det är det DET handlar om när man väl tar sig ner och kör ett pass, vare sig det är ensam eller i grupp!! Men jag tror jag har hittat en bra rytm och framför allt instruktörer jag gillar och pass som är roliga! :)

2009-10-07 @ 08:25:55
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: P

Åh fy för kristaller i örat. Har själv haft det och det är vidrigt. Dessutom finns det stor risk att det kommer tillbaka..:( hoppas du får en mysig vecka:) kram:)

2009-10-07 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0