Glömt hälften!

Kom ner till gymmet och ska byta om - tar fram sportbhn och det visar sig vara min 13åriga dotters sportbh. Den passar runt mitt ena lår ungefär ... så det var bara att boxas i vanlig bygelbh och försöka glömma att det skaver illa.

Kör ett grymt skönt pass med D som ger gärnet men vågar inte riktigt ta i av full kraft - jag driver på honom och han tar i lite till. Jag tror iofs att om han skulle mosa på allt vad han orkar och kan så skulle jag sitta som ett slickat frimärke i väggen :) D är grymt stark och jag skulle inte mucka me honom om jag inte kände han. Nu är det lite roligt att driva på honom och se hur svetten rinner från hans skägget :)

Jag vart grymt bra driven av D oxå, han puschade mig och jag gjorde nog mer än vad jag skulle gjort annars, känner mig så där härligt nöjd över passet när jag står i duschen och knappt får upp armarna till håret när jag ska schamponera mig, de bara skakar ....nice!!

Väl ute ur duschen så har jag inga nya strumpor heller så jag åker inte direkt representabel hemåt.

jaja - jag är ren o luktar gott i alla fall och härligt mör :)

//eVis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om bh och strumpor är hälften - hur lite kläder hade du tänkt att ha på dig???!

2009-10-09 @ 22:36:07
Postat av: eVis eVis

Määä hehe två plagg glömda, skulle blivit fyra totalt alltså... Tröja o byxa hade jag valt att ha oxå isf :)



då e man väl ganska välklädd?! ;)



btw så gillar jag inte att fälten som avslöjar vem de e som lämnar kommentarer inte e obligatoriska grrrr

2009-10-09 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0