Helveteshelgen :@

Fredag - kaos
Lördag - lugnt
Söndag - kaos

Somnade aldrig på söndagen och gick upp utan någon sömn på måndagen efter att ha haft myrornaskrig i huvudet hela natten. Men jag gick inte upp förrän sent. Hade meddelat jobbet att jag inte skulle komma till jobbet. Men självklart hade jag skickat till fel personer och deras privata mail, som tur var hade de ändå plockat upp mitt meddelande.

Känner mörkret lägga sig över mig och jag vette fan var öppningen är - pratar pratar och pratar. Jag kan inte göra mer, men det blir ingen skillnad....

*suck*

//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Men fy... Hoppas du mår bättre snart och får ordning på kaoset. Kanske det finns någon annan vuxen hon kan prata med? Kram

2009-10-13 @ 06:18:59
Postat av: eVis eVis

hon ska till skolpsykologen snart ...

2009-10-13 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0