oj oj va hände ...

... har inte skrivit på fler dagar ...

Torsdag hade möte med en kund som jag gillar att arbeta med väldigt mycket, vi hade ett bra och produktivt möte som vi senare avslutade på ll Conte på Grevgatan 9, en jättefin middag åt vi och jag åkte hem då de andra gick in på Rich

Fredag  var jag hemma med lilldottern som vaknade och mådde illa och hade ont i huvudet, visade sig senare vara ett bra beslut då två av hennes klasskamrater gick hem och kräktes den dagen. Lilldottern klarade sig dock helskinnad :) Vi bakade bullar och hade det faktiskt oförskämt bra hemma tillsammans. På kvällen kom A&T, M och hans dotter S och förgyllde vår kväll. Lilldottern och S låg i vårat sovrum och tittade på tv hela kvällen och lilldottern somnade till Idol. Stordottern sov över hos sin kompis L.

Lördag då spelade lilldotten badminton - jag var lite orolig för hur hon skulle orka med det med tanke på att hon inte mådde så bra dagen innan men det gick strålande. Hon förlorade sina matcher men var glad och nöjd - hon hade haft roligt och fick många bra tips av sin klubbkamrat som var där. Kul !!

På kvällen kom så familjen Knas över och vi fick träffa dem, vi har inte setts sen innan sommaren och det var verkligen på plats att få ses.  De ska få sitt tredje barn nästa år och det kändes mysigt att sitta och prata om sånt som berör bebisar igen :)  Småkillarna deras var helt fascinerad av vårat akvarium och stordottern vart så glad att se dem alla så hon nästan började gråta .. hihi.

Söndag då var det lugnt på förmiddagen, samling på stadshagen vid halvtvå, pissväder och åttondelsfinal i Sanktan. Matchen mot Stuvsta var superspännande och bägge lagen lirade bra och trevlig fotboll. Efter full tid stod det 2-2 och det vart förlängning, inga mål i förlängningen och matchen fick avgöras på straffar. Likt tidigare tillfällen så håller inte IFK Täby när det kommer till straffläggning så tjejerna förlorade tyvärr även denna gång på straffar. Nu är det inga matcher förrän den 18:e oktober och sen blir det ett ännu längre uppehåll så att tjejerna ska få tanka lite längtan till match igen.

Helgen har med andra ord haft inslag av det mesta och jag är superseg så här på måndagsförmiddgen - men med tanke på vad helgen har bjudit på så kan jag ta den smällen.

vad har ni gjort?

//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Hej! :)

Min helg har åxå varit toppen :) Har varit ute å även hunnit hälsa på min lilla mamma och pappa. Nu sitter jag å jobbar lite, men snart blir det kvällen. Ska bli skönt att vila lite! Hoppas din vecka blir fortsatt bra! Kram//P

2009-10-05 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0