Tjejkväll på Madonna

Efter jobbet som för övrigt var relativt trögt så hade jag och M planerat in en middag på Madonna ... det skulle vara vi och alla tjejer. Hennes döttrar är ju exakt lika gamla som mina, det skiljer några månader/veckor på dem bara ...

Supertrevligt alla snickelesnackade om allt möjligt och vi uppdaterade oss under middagen om vad som försegått under de senaste tre åren :) En hel del visar det sig.

Efter tar vi en kaffe hemma hos oss och tjejerna hyr filmer som de tittar på under tiden. Jag och M fortsätter att snacka om allt möjligt och det hinner bli ganska sent innan de beger sig hemåt.

Skönt att vädra och få höra lite nytt ... trista saker har hänt och jag tror att det är lättare att se framåt nu när allt är upplagt på bordet och rensat.

Nu har jag slängt i mig en mango och ett par dl keso .. vad äter du till frukost?

//eVis

Kommentarer
Postat av: P

Låter mysigt med tjejkväll!! Själv ska jag på Halloweenfest ikväll om jag inte får feber från influensasprutan som jag tog igår.



Till frukost brukar det bli fruktsallad, te och kanske flingor m mjölk. Smörgås brukar det bli vid nio-tio, då är jag mer hungrig!



Ha en go helg! //P



2009-10-30 @ 10:45:27
Postat av: Anna

Frukost? 3 finncrisp med lite bregott och ett glas mjölk - kanske ska slå på stort och koka ett ägg idag?

2009-10-31 @ 09:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0